Pokud má člověk potřebu sdělit něco světu, nejednou tak činí v podobě reklamních článků na internetu. Právě ty mohou být tou nejideálnější cestou, jak o sobě může někdo dát veřejnosti vědět, jak může někoho zaujmout a přesvědčit.
Ovšem zrovna tak se velmi často stává, že se na internetu publikovaným textem daří spíše odrazovat než nalákávat. Protože ne každý autor nějakého toho textu je dokonalý, ne každý ovládá všechna pravidla, jimiž se naše mateřština řídí. A to se pak notně negativně projeví.
Určitě se mnou budete souhlasit, že nejlepší vizitkou toho, kdo je propagován, je kvalitní reklama, v tomto případě tedy dokonalý text. Protože jak by bylo možno důvěřovat někomu, kdo se neumí pořádně ani představit, že?
Jenže co má dělat ten, kdo takový článek potřebuje, ale neumí si ho dostatečně dobře napsat? A ani nemá mezi svými nejbližšími někoho, kdo by na tom byl v tomto ohledu lépe?
Ani někdo takový nemusí zoufat. Jsou tu totiž pořád ještě k dispozici odborníci právě na PR články. A ti jsou schopni psát kdykoliv pro kohokoliv a o čemkoliv, vždy však na té nejvyšší možné úrovni. Pro někoho takového, tedy copywritera, není nezvládnutelným napsat dokonalý text pro jedno klíčové slovo o 1800 znacích, který může být zveřejněn i s obrázky klidně i na webech s SSL zabezpečením a redakčním obsahem, kde tento plní funkci dokonalé reklamy. Tedy přitahuje zájemce právě o to, co je podobným materiálem propagováno.
Pokud se veřejnosti dostane na oči takovýto text, je výsledek docela jiný, než když si něco podobného zkusí napsat někdo, kdo nemá zrovna takzvané básnické střevo a kdo už dávno zapomněl třeba i vyjmenovaná slova, tvrdé a měkké souhlásky, koncovky podstatných jmen určované jejich vzory, principy členění textu na odstavce a tak podobně. Protože dokonalost přitahuje, zatímco nedokonalost nikoliv. A PR článek, který nevábí, je logicky zcela k ničemu.